Somehow I did not feel like typing in Chinese.
but then writing in English makes me not feel like continue updating my blog anymore...

有時想想不知道自己這樣三天兩頭就吐出幾篇無病呻吟的網誌到底是為了什麼..
最開始我在想的那個問題是如果我跟一個女的發生了一夜情
而對方事後要求交往被我拒絕
而自殺...
那我是不是要負很大的責任?

不過中間變因很多啦
因為我拒絕可以有很多種善後方法
只是如果自己盡力了還是造成這種悲劇...
那好像也沒辦法,生命中自己能控制的有多少?
儘管我可能會內疚個好一陣子,但是時間久了還是會淡忘吧我想

今晚很廢...

最後送大家一篇我個人頗喜歡的醬料的食譜
因為是我朋友的媽媽寫給我的
我想應該不用轉載了吧..
Post this recipe讓我有點想念他們

---------
Recipe: Dragon Sauce

7 bunches Cilantro 1 lb. grated parmesan cheese
4 Heads Garlic 1/4 C. black pepper
1 C. Olive Oil

Chop Cilantro and olive oil in blender, add garlic
add half of black pepper
add cheese gradually

Taste+add more pepper as desire
Add more olive oil if too thick.
Store in refrigerator.

Great on crackers!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    veryjasper 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()